اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مسعودی‌ریحان:

عدم وجود اراده برای حل مشکل سرمایه گذاری در شهرداری تبریز / کمیسیون سرمایه گذاری منحل شود

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز گفت: در شهرداری تبریز اراده‌ای برای حل و فصل معضلات سرمایه گذاری شهری وجود ندارد.

عدم وجود اراده برای حل مشکل سرمایه گذاری در شهرداری تبریز / کمیسیون سرمایه گذاری منحل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غلامحسین مسعودی‌ریحان امشب در جلسه سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز اظهار داشت: برای بهبود فضای سرمایه‌گذاری در شهر تبریز ابتدا باید آسیب‌شناسی پروژه‌های موجود که به هر دلیلی متوقف شده چه از طرف شهرداری و چه از طرف پیمانکار انجام گیرد.

وی ادامه داد: مدیریت سرمایه‌گذاری باید این مسایل را بررسی کنند که چرا پروژه‌ها متوقف شده‌اند، پروژه‌هایی که میلیاردها سرمایه‌گذاری داشته‌اند و شاید با حل مشکلات موجود میلیاردها تومان برای شهرداری درآمد پایدار ایجاد خواهد کرد.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار خاطرنشان کرد: در بعضی پروژه‌ها بسته سرمایه‌گذاری آماده است و منجر به قرارداد خواهد شد ولی معلوم نیست که چرا شهرداری قرارداد مشارکت را منعقد نمی‌کند.

مسعودی‌ریحان با بیان اینکه شهرداری توضیح دهد که چند پروژه سرمایه‌گذاری دارد و درآمد ماهانه از این پروژه ها چقدر است و در چه محل‌هایی هزینه می‌ شود افزود: بحث بررسی بودجه نیز مهم است چراکه سال گذشته برای مدیریت سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد ریال بودجه تصویب شد ولی مشخص نشد که این بودجه تخصیص یافته یا خیر و در صورت تخصیص در چه محل‌هایی هزینه شده است.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار با انتقاد از اینکه در شهرداری تبریز اراده‌ای برای حل و فصل معضلات سرمایه گذاری شهری وجود ندارد، گفت: ما علاوه بر اینکه بدنبال سرمایه‌گذاری جدید در شهر تبریز هستیم می‌خواهیم مشکلات پیش روی سرمایه گذاران موجود را حل نیز کنیم.

وی افزود: اگر شهرداری به سرمایه‌گذاری اعتقاد ندارد بهتر است کمیسیون سرمایه گذاری نیز منحل شود و گزارش جامع از وضعیت موجود تهیه شده و در صحن شورا قرائت شود.

غلامحسین مسعودی ریحان با انتقاد شدید از وضعیت نابسامان پروژه مشارکتی جواهر تبریز گفت: در مورد پروژه جواهر بارها در کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار بحث و بررسی شده است و اعلام شده است که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز باید از محل موجود خود تخلیه شود ولی متاسفانه با گذشت بیش از یک سال و نیم هنوز این کار انجام نشده است و مجتمع تجاری جواهر در بهترین نقطه شهر به حال خود رها شده است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول